روضه امام حسین (ع)

بانک مطالب مذهبی

بانک مطالب مذهبی

پیام های کوتاه
بایگانی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۶ - دورقی
    09167830337
نویسندگان

ارباب

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۲ ب.ظ

خبر دارم تنت غارت شد ارباب    

                                              ز نعله تازه هم صحبت شد ارباب
 
     دگر مهر نمازم سینه ی توست
 
                                               تمام پیکرت تربت شد ارباب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۹
محسن احمدی نیا

نظرات  (۶)

سلام...
باشه لینکتون میکنم
پاسخ:
سلام ،خوش آمدید ،منم لینکتون میکنم
۱۰ آذر ۹۲ ، ۲۱:۱۳ عاشقان حسین
ممنون از حضورتان شما لینک شدید ممنون میشم اگه کد لوگوی ما را در وبلاگتان قرار دهید.
یا علی
پاسخ:
امکان این امر وجد نداره ،چون کد های قالب بیان با دیگر سیستم ها متفاوت هست و من بلد نیستم.یاحیدر +لینکتون کردم
شبی به مردمک ، چشم طعنه زد مژگان
که چند بی سبب از بهر خلق کوشیدن ؟
همیشه بار جفا بردن و نیاسودن
همیشه رنج طلب کردن و نرجیدن
ز نیک و زشت و گل و خار و مردم و حیوان
تمام دیدن و از خویش هیچ نادیدن

پاسخ:

سلام ،ممنون از پیامتون ،تو وبلاگم گذاشتم ...یاحیدر


سلام
ممنونم از حضورتون
وبلاگتون عالیه.. با افتخار لینک شدید.. مارو هم با نام وبلاگمون لینک کنید.. یاعلی
پاسخ:
سلام ،ممنون از لطفتون ماهم شمارو لینک کردیم
۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۰:۳۹ فانوس خیال
اگر که چشم تَرَم زائر شما می شد            تمام حاجت من یکسره روا می شد
 
چه خوب بود اگر دستهای خالیِ من            فقط برای کریمیِ تو ، گدا می شد
 
اگر برای ظهور تو ندبه می کردم                 خدا گُوا ست ، گره های بسته وا می شد

پاسخ:
سلام ،ممنون از پیامتون ،رو وبلاگم گذاشتمش
     یا حسیـــــــــــــن(ع):

دعا کردم مرا از خود مرانی

تو که دریای جود بی کرانی

جدایی از شما اوج تباهیست

عنایت کن ، بده برگ امانی

اصغر چرمی

پاسخ:
سلام ،ممنون از پست جذابتون ایشالله در اسرع وقت تو وبلاگ میذارمش.یاحیدر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی