روضه امام حسین (ع)

بانک مطالب مذهبی

بانک مطالب مذهبی

پیام های کوتاه
بایگانی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۶ - دورقی
    09167830337
نویسندگان

یا علی

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۵۶ ق.ظ
در این غزل فقط سخن از شیر مادر است
احساس من به پنج تن از شیر مادر است
می خواست یک پسر که شود خادم الحسین
گر خادمم ، و سینه زن از شیر مادر است
با گریه ریخت شهد ولایت به کم من
این شور و حال و اشک من از شیر مادر است
او گفت: یا علی بگو از جا بلند شو
این ذاکر على شدن از شیر مادر است
من دشمنم به اهل سقیفه ، عجب مدار
در سینه بغض اهرمن از شیر مادر است
بر تن ، محرم و صفر و فاطمیه ها
رنگ سیاه پیرهن از شیر مادر است
رفتند یک گروه به دنبال معصیت
دنبال هیئت آمدن از شیر مادر است
برداشتم علامت و گفتم : على مدد
زیر علم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۳
shiehastam shiehastam

نظرات  (۲)

۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۳۳ حلاج الاسرارگمنام
سلام...منتظرحضورتون هستم...خداقوت...یافاطمه الزهرا
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۱۵ حلاج الاسرارگمنام
سلام...خوبی ایشالا؟؟؟
خداحفظ کنه اون کشتی کارای عزیزمون روبه خصوص یکی شون که روی لباسش نوشته بود"""یازهرا"""[گل]

این مدت که باهم بودیم گرچه کم بودامازیادبود...حلالم کنیداگه اذیتتون کردم...
قبل ازقبل عیدتون مبارک...به خوشی وسلامتی ایشالا...

الهی313ساله بشید...
یافاطمه الزهرا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی