روضه امام حسین (ع)

بانک مطالب مذهبی

بانک مطالب مذهبی

پیام های کوتاه
بایگانی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۶ - دورقی
    09167830337
نویسندگان

اقاجان شرمنده ام

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷ ق.ظ

با اینکه روضه خوانم و می خوانم از شما  

فهمیده ام که هیچ نمی دانم از شما


یا ایها العزیز ! ذلیل معاصی ام
باید ز شرم چهره بپوشانم از شما


می ترسم از رسیدن آن جمعه ای که من
جای سلام ، روی بگردانم از شما


رویی نمانده است به چشمت نظر کنم
پس بی دلیل نیست گریزانم از شما


من اصل انتظار تو را برده ام ز یاد
با انتظارهای فراوانم از شما


من نان به نرخ نام تو خوردم ، حلال کن
محض رضای ذائقه می خوانم از شما

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۱
محسن احمدی نیا

نظرات  (۲)

سلام دوست عزیز با دو مطلب جدبد آپم
مغرورانه اشک ریختیم چه مغرورانه سکوت کردیم
چه مغرورانه التماس کردیم چه مغرورانه از هم گریختیم

غرور هدیه شیطان بود و عشق هدیه خداوند

هدیه شیطان را به هم تقدیم کردیم

هدیه خداوند را از هم پنهان کردیم.
۰۳ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۵۲ محمدعلی حسینی
عمریست اسیر حرف مردم هستیم

درگیر همین سوء تفاهم هستیم

این شکل جدید انتظاری کهنه است

ما منتظران دست دوم هستیم
############################################
سلام.با مطلبی به عنوان«نامه ای به مقصد پاستور» به روز هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی