روضه امام حسین (ع)

بانک مطالب مذهبی

بانک مطالب مذهبی

پیام های کوتاه
بایگانی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۶ - دورقی
    09167830337
نویسندگان

عشق به امام حسین (ع)

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۸ ب.ظ

عشق به حسین را از دختر کوچکی آموختم که در نقاشی صحنه کربلا خورشید را سیاه کشیده بودتا بدن شهدا زیر آفتاب نسوزد.
ایام سوگواری سالار شهیدان و اسارت عمه جان امام زمان (عج) حضرت زینب(س) تسلیت باد.

نظرات  (۷)

خدایاچنان نزدیکی که نمیتوانم ببینمت صدای توهرلحظه بامن سخن میگوید،امامن آنرانمیشنوم مرابه اعماق درونم ببرتاشکوه بی پرده جمال تورابشنوم مرابیاموزپیوسته تورابجویم وهمواره به عنوان یگانه پناهم به توروکنم!م

سلام...منتظرم...یازهرا

پاسخ:
سلام ،ممنون از پیامتون ،انشاءالله در لیست مطلب ارسالی ام قرارش میدم. و خدمت میرسم 
زندگی دیکته ای نیست که آن را به ما گفته بودند و گفته باشند و خواهند گفت !!!
زندگی انشایی است که تنها باید خود بنگاریم ؛

باشد که موضوع انشای زندگیت "خدا" ،
مقدمه اش "عشق او" ،

و انتهایش "نگاه او" باشد ...


آمیــــــــــــــــــــــــــــــــن
سلام خداقوت...منتظرنظراتتون هستم...یازهرا
سلام.ممنون.وب شمام خیلی قشنگ و معنویه....
من لینکتون کردم

پاسخ:

سلام ،خوش آمدید ،من هم لین کتون کردم.یاحیدر


۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۳:۴۹ و کمی جلوتر خدا منتظر ماست ...

 

عشق را از دختر بچه ای آموختم

که چند روز مانده به عاشورا پدر هواشناسی را در آورده بود که هوا را بارانی اعلام کنید

شما لینک شدید

یا علی

قالب وبلاگت خیلی جذابه...
پاسخ:

سلام ،ممنون از نگاه قشنگتون .یاحیدر


۱۰ آذر ۹۲ ، ۰۸:۱۶ و کمی جلوتر خدا منتظر ماست

 

با سلام

دوست عزیز با عرض شرمندگی کامنتی که به این نام فرستاده شده متعلق به بنده است ولی به خاطر اینکه بنده اشتباها" آدرس دوستم را برای شما ارسال کردم معذرت میخواهم . احتراما"این آدرس وبلاگ بنده است.http://maramman.blogfa.com/

یا علی

پاسخ:
سلام ،من هم شمارو لینک کردم با نام فانوس خیال..
سلام علیکم
با پست "داستان سلمان حدادی، مولوی وهابی شیعه شده " منتظر حضور گرمتون هستم.
شاید این داستان رو قبلاً خونده باشید ولی خوندن دوباره ی اون خالی از لطف نیست و بلکه اگر با تفگّر همراه باشد نورٌ علی نور است.

پاسخ:

علیکم السلام ،چشم حتما خدمت میرسیم.یاحیدر


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی